Ha bármilyen okból kifolyólag vissza kíván küldeni egy terméket a Sofiline-nak, kövesse a visszaküldési szabályainkat (lásd alább), és küldje el nekünk a tőlünk kapott terméket ezen eljárások szerint.
Sajnos az eredeti címke nélküli, sérült, használt vagy mosott termékek, illetve azok a termékek amelyeken szennyeződés, parfüm, kozmetikum vagy mosószer nyomokat észlelünk vissza lesznek küldve a vásárlónak, elutasítva a visszaküldési kérelmet, az oda/vissza szállítás díjának megfizetése a megrendelőt terheli.
Termék visszaküldésének feltételei:
- a terméken nem lesz használat nyoma
- a terméket csak az eredeti csomagolásban lehet visszaküldeni, és nem lesz benne hiányzó elem (címke, szivacs, stb...)
- a cipős dobozok zacskóba, dobozba vagy ellenálló papírba lesznek csomagolva, az eredeti dobozra nem lesz ráragasztva semmi
- a cipőt szőnyegen próbálják fel, vékony zoknival
- a termék nem lehet sérült, és nem hiányozhatnak kiegészítők (pántok, stb...)
- a termék visszaküldéséről szóló értesítést 14 napon belül kell megtenni a csomag átvételétől számítva
- a termékek visszaküldése olyan csomagolásban történik, amely nem teszi lehetővé a termék vagy a doboz sérülését a szállítás során
- fenntartjuk magunknak a jogot, hogy visszautasítsuk a sérült csomagokat vagy a kopás jeleit mutató termékeket
Visszaküldési mód:
- a termék visszaküldési szándékát kérjük jelezze felénk az oldal láblécében található visszaküldési űrlap kitöltésével, amely tartalmazza: a vásárló nevét, amelyen lett megrendelve a termék, telefonszámát, e-mail címét, csomagátvételi címét, a számla számát , a rendelés átvételének dátuma, a rendelés feladásának módja, a visszaküldeni kívánt termék nevét (ezeket a részleteket megtalálja a rendelés leadását követően kapott visszaigazoló üzenetekben, illetve az adószámlán), valamint egy bankszámlaszámot - IBAN, amelybe visszautaljuk a pénzét.
- a kérvény beérkezésének visszaigazolását követően a terméket Sameday futárszolgálattal tudja visszaküldeni (visszaküldési díj 1900 HUF, amely le lesz vonva a rendelés értékéből), ebben az esetben mi küldjük a futárt a csomag átvételére az Ön által megadott címre.
-ha nem a futárcégünkön keresztül szeretné visszaküldeni, kérjük, küldje el a csomagot másik futárcégen keresztül (a szállítási költséget ÖN fizeti). A Megjegyzések között tüntesse fel, hogy más futárral küldi a csomagot!
Fontos: Szállítási díjjal feladott csomagokat a Sofiline nem fogadja el!
- megemlítjük, hogy a Posta nem jó visszaküldési mód, mert a legtöbb esetben nem szállítják ki a csomagokat a célállomásra, nincs lehetőségünk postai úton megkeresni a csomagot
- amint megkaptuk a terméket, visszatérítjük a pénzt (1-14 naptári nap között)
- visszaküldés esetén az egyetlen költség, amelyet a vásárlónak állnia kell, az a termék székhelyünkre történő szállításának költsége.
Visszaküldési költségek
- a visszaküldés díja minden termékre 1900 HUF, ha futárcégünkön keresztül küldi vissza a terméket!
Termék visszaküldési címe
SOFILINE SRL, ARINULUI UTCA, SZ. 53, TAUTII DE SUS, MARAMURES, IRÁNYÍTÓSZÁM 435103
Kérjük, csak a fenti címet használja, a székhely címét ne. További részletekért vagy információért keressen minket bizalommal e-mailben a info@sofiline.hu e-mail címen. Szívesen válaszolunk a legrövidebb idő alatt.
A hibás termékeket, a termék egyes részeinek hiányát (szalagok, címkék stb...), a termék vagy a csomagolás sérülését a csomag kézhezvételétől számított 48 órán belül bejelenthetik a következő email címen: info@sofiline.hu
A hibás termék cseréje ingyenes a rendelkezésre álló készleten belül, ha nincs készleten, akkor bármi más termékre lecserélhető.
Törvényi kötelezettsége van gondoskodni a termékekről, amíg azok a birtokában vannak!
Kattintson IDE a termékvisszaküldési űrlapért
Köszönjük!
Ügyfélszolgálat
info@sofiline.hu